niedziela, 8 stycznia 2012

Mesa














21 komentarzy:

  1. kolega ze szkoły >>>http://daydreaming5.tistory.com/4617
    a tu jego brat http://www.emptykingdom.com/main/featured/krzysztof-domaradzki/......polecam ...wirtuozeria rysunku

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetne! Zwłaszcza pierwszy link. Muszę obadać! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te prace najlepiej oglądać na żywca , poza tym każdy z nich jest wirtuozem w innym klimacie ....mnie jest bliżej do Krzysztofa bo jest bardziej malarski: http://www.behance.net/studiokxx/frame/48044
    niestety foty nie oddają materii , faktury i dosyć przestrzennego wymiaru tych prac......całego nawarstwienia ......poza tym to duże prace ...więc na żywca wciągają ;-) warto ich poszukać bo to bardzo pracowici ludzie ja już nie nadążam za tym wszystkim co oni robią ...ja przy nich to jestem żółwik ;-D długo męczę swoje prace , czasami są zarżnięte na amen od tego męczenia
    :-D HEHHEHEHEH

    OdpowiedzUsuń
  4. ....dziwnie ma Pani ustawiony ten blog bo wciąż mi znika z pulpitu nawigacyjnego , ale tylko ten blog ...pozostałe bez zmian , poza tym jeszcze ani razu nie udało mi się zatwierdzić komentarza za pierwszym razem, pomimo że zawsze wpisuję prawidłowy kod który jest wymagany , nie przychodzą też powiadomienia na odpowiedzi moich komentarzy .....nie wiem o co chodzi bo w tym temacie jestem totalny beton ,ale faktem jest że problemy dotyczą tylko tego blogu .......przy okazji zapytam jak udało się Pani umieścić te wszystkie sprawy na lewym pasku głównej strony : etykiety, popularne posty ? ....czy to jest kwestia jakiś dodatkowych ustawień czy odpowiedniego szablonu w projektach strony ? bo wszystko sprawdziłem u mnie i nigdzie nie ma tego ...tak tylko pytam ...

    OdpowiedzUsuń
  5. włączyłem subskrypcję komentarzy ...może tym razem coś zaskoczy ....;-I

    OdpowiedzUsuń
  6. ....zostawię adres mailowy na wszelki wypadek gdyby nie chciała Pani ujawniać pewnych informacji....arpiarta0@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zakładce 'Projekt' jest podzakładka 'Elementy strony' gdzie można dodać i rozmieścić elementy strony - i z lewej strony jest opcja 'Dodaj gadżet' i tam trzeba wyszukać :)

      Co do subskrypcji bloga i dodawania komentarzy to naprawdę nie wiem.. nie ogarniam kompletnie tych spraw ;>

      Usuń
  7. wielkie dzięki!.... to było takie proste ;-) ...a ja szukałem w szablonach w zaawansowanych ;-) .....

    OdpowiedzUsuń
  8. odpowiedzi na komentarze już są wysyłane na maila ...więc to jednak była subskrypcja ....dziwne bo na innym blogu nic nie musiałem kliknąć ....ale dobrze że działa ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a za tą 'Panią' to będą klapsy.. proszę Pana! ;)

      Usuń
  9. .....nie wypada mi inaczej, ...ale do mnie proszę się zwracać po imieniu ...wszyscy tak do mnie mówią ;-D

    OdpowiedzUsuń
  10. powiadomienia komentarzy dotyczą tylko bieżącego roku ;-( ..no cóż ...

    OdpowiedzUsuń
  11. ...skomentowałem kilka postów z 2009 ale do mnie nic nie dotarło o opublikowaniu ;-( nie ma żadnych potwierdzeń ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę chciałabym pomóc ale kompletnie nie wiem jak...

      Usuń
  12. spokojnie ....po prostu jak będę widział że zmieniły się cyferki przy komentarzach to będę wiedział że jest odpowiedź ;-D

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety nie mam żadnej dokumentacji z tego okresu ;-( ...w ogóle mam bardzo mało prac utrwalonych przez aparat ....po części dlatego że szybciej niszczę niż utrwalam po części dlatego że na dobry aparat zarobiłem dopiero po studiach więc wszystko co zrobiłem przed i w trakcie akademii praktycznie nie istnieje ;-( na szczęście znam ludzi którzy mają moje starsze prace i trzeba będzie w najbliższej przyszłości popracować nad dokumentacją tego co przetrwało ;-) ....w przypadku tego stroju rekonstrukcja nie byłaby trudna ...czarny sweter , leginsy , trochę farby i piłeczek ...ale są ważniejsze prace które chciałbym zrekonstruować -dzisiaj ! wówczas były zbyt dosłowne - dlatego zakończyły swój żywot ;-)
    15 lat różnicy w sposobie patrzenia i myślenia to spory odcinek czasu !...dlatego specjalnie nie żałuję tego co zniszczyłem ..jak to powiedział mój profesor z rzeźby : praca może ulec zniszczeniu ale doświadczenie w głowie pozostanie ...czy coś w tym stylu ....i to jest prawda ...a lata szlifuję i oko i umysł ...

    OdpowiedzUsuń
  14. ...znalazłem taki programik - easy GIF animator , udało mi się na razie zrobić na nim kolorowe czaszki hehehheehehehehehehe;-) ...świetna sprawa ;-D

    OdpowiedzUsuń
  15. ten jest tak prosty że dla takiego jaskiniowca jak ja w zupełności wystarczy ;-D.ale dzięki za info !...im więcej kadrów tym więcej można wprawić w ruch ...właśnie bawię się z jednym z moich collage - jest odjazd ! heheheheheheeh ;-D

    OdpowiedzUsuń
  16. czuje że będzie z tym niezły ubaw ;-D

    OdpowiedzUsuń
  17. zabawiłem się z maską Jasona (post na blogu )...18 kadrów ;-D widzę potencjał na niezłe przeróbki heheheheeheheheheheheheheh ;-D....

    OdpowiedzUsuń